پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215175
مو شکافي از همه نقل و انتقالات پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1395/03/20 09:37:27
نمایش : 1409
باشگاه پرسپوليس به شدت دنبال جذب مهرداد محمدي براي فصل شانزدهم است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، براي پرسپوليس اميدهايي به وجود آمده است که مهرداد محمدي را جذب کند. در واقع قرار است علي فاطمي از پرسپوليس به راه آهن منتقل شود و علاوه بر آن مبالغي در ازاي دريافت رضايت نامه مهرداد محمدي پرداخت شود و البته باشگاه مي گويد در هر صورت از سقف تعيين شده نمي گذرد.
 برانکو محمدي را براي جناح چپ در نظر دارد. همان جايي که اميد عاليشاه بازي مي کند. از ميان محمدي و اميري به طبع يکي جذب مي شود و نظر بيشتري روي  جذب محمدي است.
در اين ميان اميدهايي هم براي جذب مهدي ترابي به وجود آمده است. رايزني هايي که به جاهاي خوبي رسيده است.
پرسپوليس اگر بخواهد کاوه رضايي با يک مهاجم خوب خارجي بگيرد، در عمل از ميان محمدي، ترابي و اميري براي دو نفر هم جا نخواهد داشت. ترابي البته مهاجم هم هست.

*انصاري در دفاع وسط

برانکو ايوانکوويچ اگر بازيکن مورد نظرش را در دفاع چپ پيدا کند براي محمد انصاري برنامه هاي ديگري دارد. او در دفاع چپ به دنبال بازيکني با قابليت هاي رضاييان يا ماهيني در سمت راست است. بازيکني که پيش برود و موقعيت سازي کند.
انصاري در تفکرات برانکو مي تواند به يک دفاع مياني خوب تبديل شود.

*نگراني شديد پرسپوليس از تعدد ملي پوشان

به فرض جدايي مهدي طارمي، پرسپوليس همين حالا کاميابي نيا، بيرانوند و رضاييان را در اردوي تيم ملي دارد. انصاري و نوراللهي هم دعوت شده اند و سيدجلال هم اضافه خواهد شد.
يکي از بازيکنان تيم ملي هم پيغام فرستاده است که مي خواهد به پرسپوليس ملحق شود و پرسپوليسي ها در حال فکر کردن روي اين موضوع هستند. ترابي و اميري هم در فهرست خريد قرار دارند.
به طور حتم پيش خودتان مي گوييد اگر همه اين موارد محقق شود، پرسپوليس به چه تيم کهکشاني بدل خواهد شد؟ اما در پرسپوليس اين مساله باعث نگراني زيادي شده است. تداخل برنامه هاي تيم ملي برنامه هاي آماده سازي پرسپوليس استرس زيادي را به وجود آورده است.

همه ما خاطرات دوران مربيگري استيلي و ژوزه را به ياد داريم که تعدد ملي پوشان و فقدان آنها در دوره آماده سازي چه بلايي بر سر پرسپوليس آورد.
در واقع در پرسپوليس بحث بر سر اين است که افزايش تعداد ملي پوشان با برنامه هايي که وجود دارد چه اثري روي تيم مي گذارد.
همين حالا فدراسيون فوتبال در نامه اي به باشگاه ها اعلام کرده است نبايد تا 30 خرداد از ملي پوشان در تمرينات استفاده کنند! حتي اگر اين دستورالعمل در کار نباشد باز هم ملي پوشان نياز به استراحت و دوري از تمرينات دارند و اينگونه نيست که جذب نفرات مورد نظر، دقيقا نتيجه دلخواه را در پي داشته باشد.
حتي بعضي بر اين باورند كي روش مي تواند از اين روش براي زمين گير کردن و از ميدان به در كردن برانكو به عنوان آلترناتيو خود استفاده كند. در زمان حضور ژوزه در پرسپوليس هم حرف و سخن هايي در ميان بود.
كي روش و ژوزه به شدت با يكديگر مشكل داشتند. در زمان ژوزه ملي پوشان زيادي دعوت مي شدند. كريمي هم جايگاه رفيعي نزد كي روش داشت و در پي آن ميانه اش با ژوزه هم خوب نبود. ژوزه كه رفت ملي پوشان پرسپوليس كم شدند و كريمي هم احتمالا كاركردش را از دست داد!

*يک جاي خالي تا نيم فصل براي خليل زاده

پرسپوليس با احتساب جدايي طارمي، بنگر، نورمحمدي، مکاني، حاتمي، اومانا، کفشگري، فاطمي و کمنداني سه جاي خالي در فهرست بزرگسال و يک جاي خالي در فهرست زير 23 ساله ها دارد. قديمي پور هم برود يك دروازه بان بايد جايش را بگيرد.
اميري، محمدي، ترابي، کاوه رضايي، يک مهاجم خارجي و يک بازيکن ديگر که نمي توان نام وي را برد و از تيم ملي پيغام فرستاده نيز ، مد نظر پرسپوليس قرار دارند.
طبيعي است جاي کافي براي اين نفرات وجود ندارد. از سوي ديگر پرسپوليسي ها دوست داشتند و دارند در صورتي که خليل زاده با سپاهان به توافق نرسيد يک جاي خالي را براي او در نيم فصل نگه دارند.

(گزارش از ابراهيم فتاحي)
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html